- Prosimy o ponowne zapoznanie się z zakładką Dowództwo - znajdują się tam informacje na temat kadry i kontaktu do druhen. Jednocześnie prosimy o kontakt telefoniczny po godzinie 16 - druhny nadal uczęszczają do szkoły, a po tej godzinie będą w stanie odbierać od Państwa połączenia :)
- Nasze pierwsze spotkanie w gronie wszystkich zuchów i harcerzy z naszego szczepu, czyli Startówka Szczepu odbędzie się już 28 września w Wesołej (Leśny domek - startówka odbywała się tam dwa lata temu)! Całkowity koszt imprezy to 10 zł. W cenie wliczony jest program, chleb, dodatki na ognisko, niewliczone są natomiast kiełbasy, dlatego prosimy, aby każdy zuch zabrał ze sobą taką ilość, jaką będzie w stanie zjeść. Bierzemy ze sobą coś do picia, dwa bilety jednorazowe, koszulkę szczepu i ubranie stosowne do pogody. O godzinie 17.15 odbędzie się ognisko, na które już dziś zapraszamy także Rodziców! Jeśli do dzieci nie przyjadą rodzice, powrót pod szkołę planowany jest na godzinę 20.
Zgłoszenia i wpłaty przyjmuje druhna Ada do 27 września - Składki członkowskie należy opłacić do 4 października. Całkowita kwota, jaką należy zapłacić to 108 zł (100 zł + 8 zł ubezpieczenia). Wpłacone pieniądze przeznaczone są na program realizowany w ciągu roku, a część z tej kwoty obowiązkowo odprowadzana jest do hufca.
Wpłaty są obowiązkowe, a ich nieuiszczenie będzie, niestety, jednoznaczne z brakiem możliwości uczęszczania przez zucha na zbiórki.
Wszystkie informacje o sposobie wpłacania składek znajdą Państwo w zakładce Dla Rodziców
Jeżeli mają Państwo trudną sytuację finansową, bądź nie mogą Państwo wpłacić kwoty do podanego terminu, prosimy o kontakt z kadrą. - Pierwsze zebranie z rodzicami odbędzie się 27 września, tuż po zbiórce, o godzinie 18.50 i jest ono obowiązkowe! Prosimy, aby mieli Państwo ze sobą dane dziecka, łącznie z peselem. Bez wypełnionej karty dziecko nie będzie mogło pojechać na rajdy i biwaki, łącznie ze Startówką Szczepu, która odbywa się następnego dnia.
- Kolejny raz zachęcamy do regularnego odwiedzania bloga - to tutaj będą pojawiały się na bieżąco wszystkie informacje na temat pracy naszej gromady.
Czuj!
Dh. Karolina i dh. Ada
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz